Θέλω να μείνουμε έχθροι

Society VS distortion

Έχω περάσει τα δυο τελευταία χρόνια της ζωής μου κυριολεκτικά μέσα στα νοσοκομεία. Ένας δικός μου άνθρωπος παλεύει για την υγεία του. Έχω ζήσει τις μέρες και τα έργα του Γεωργιάδη από πρώτο χέρι και έτσι δεν άντεξα να μην γράψω μετά τις νέες τροποποιήσεις στην υγεία από τον έτερο φασίστα Βορίδη.

Πριν λίγα χρόνια με είχε πιάσει ένας φίλος μου γιατρός και μου είχε πει αν μείνετε στο δημόσιο ο άνθρωπος θα φύγει σε έξι μήνες. Στην αρχή ξενέρωσα σκέφτηκα »τι μου λες ρε φίλε» μου εξήγησε πως το σύστημα υγείας είναι αδύνατον να αντεπεξέλθει σε τέτοιες νόσους. Στην αρχή προσπαθήσαμε να να μην πάμε σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Από την πρώτη κιόλας στιγμή είδα αυτό που μου είχε πει ο φίλος μου και γιατρός. Οι εξετάσεις που θα έπρεπε να γίνονταν σε μια εβδομάδα είχαν ορίζοντα έξι μηνών. Πράγμα απαγορευτικό για μια τέτοια αρρώστια που εξαπλώνονταν μέρα με τη…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 357 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

